شناسهٔ خبر: 147787 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

دبیر ستاد اقامه نماز وزارت راه و شهرسازی:

مصادیق امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه‌ها احصا می‌شود

. در نخستین همایش ملی دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر بر احصای مصادیق امر به معروف و نهی از منکر در تمامی دستگاه‌های اجرایی تاکید شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امروز ۲۵ مهرماه نخستین همایش ملی دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر با حضور دستگاه‌های اجرایی، حجت الاسلام والمسلمین صدیقی امام جمعه تهران، محمدعلی زهره‌ای معاون مدیریت توسعه و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در محل مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، برگزار شد.

ضرورت ثبت عملکرد وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها در موضوع امر به معروف و نهی از منکر 

حجت‌الاسلام و المسلمین جواد نیسی دبیر ستاد اقامه نماز وزارت راه و شهرسازی در این نشست ضمن ارائه پیشنهاداتی به منظور اجرای بهتر امر به معروف و نهی از منکر، گفت: چنانچه وظایف ستاد امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌ها با حضور کارشناسان تنظیم شود و این شرح وظایف ظرفیت تمامی دستگاه‌ها را مد نظر قرار دهد می‌تواند تاثیرات مناسبی را بر جای بگذارد. 

دبیر ستاد اقامه نماز وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: تدوین شرح وظایف با حضور کارشناسان و تبدیل آن به تفاهم‌نامه با امضای بالاترین مقام دستگاه‌های اجرایی می‌تواند اجرای مناسبی را در دستگاه‌ها رقم بزند.

وی تصریح کرد: ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها بر اساس نظام جامع ارزیابی انجام شود و به عملکرد دستگاه‌ها در اجرای امر به معروف و نهی از منکر امتیاز داده شود.

نیسی از تدوین و تنظیم گزارش عملکرد ستاد و تمامی سازمان ها و ادارات کل راه و شهرسازی در اجرای امر به معروف و نهی از منکر در ۲۱۴ دفتر مجموعه وزارت راه و شهرسازی خبر داد و گفت: گزارش‌های اقدامات وزارتخانه در امر به معروف و نهی از منکر در سامانه بارگذاری می‌شود.

در ادامه این نشست حجت‌الاسلام صدیقی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر و حجت‌الاسلام طاهری اکردی به بیان سخنان خود  پرداختند.