شناسهٔ خبر: 147801 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ساخت ۲ راهدارخانه در محورهای مواصلاتی البرز

ساخت راهدارخانه سرپرست معاونت فنی و راه‌های روستایی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از ساخت دو راهدارخانه جدید در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: یکی از راهدارخانه‌ها در ابتدای محور کرج- چالوس (محدوده پورکان) و دیگری در قالب سوله راهداری در دهانه جنوبی تونل کندوان جانمایی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(البرز)، علی اصغر قربانی اظهار کرد: در حال حاضر ۱۱ راهدارخانه برای خدمت‌رسانی به کاربران جاده‌ای در محورهای مواصلاتی البرز فعال است.

وی افزود: از این تعداد دو راهدارخانه در شهرستان ساوجبلاغ، دو راهدارخانه در شهرستان طالقان، چهار راهدارخانه در محور کرج- چالوس، دو راهدارخانه در کرج و یک راهدارخانه در شهرستان اشتهارد جانمایی شده‌اند.

این مسئول در ادامه از ساخت دو راهدارخانه جدید در راه‌های استان خبر داد و گفت: یکی از راهدارخانه‌ها در ابتدای محور کرج- چالوس (محدوده پورکان) درحال ساخت است و دیگری در قالب سوله راهداری در دهانه جنوبی تونل کندوان جانمایی می‌شود که در حال حاضر در مرحله ساخت اسکلت است و امیدواریم تا پایان سال جاری مراحل ساخت آن تکمیل شود.

قربانی به دیوار کشی محوطه راهدارخانه‌های خاتم گلسار، راهدارخانه عوارضی کرج- قزوین و راهدارخانه بین راهی شهرستان طالقان نیز اشاره کرد و گفت: با اجرای این پروژه حریم املاک اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز مشخص و به سرانه ساختمان های آن دو هزار متر اضافه شد.

سرپرست معاونت فنی و راه‌های روستایی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز توضیح داد: همچنین با برنامه‌ریزی‌های انجام شده دو مامورسرا در راهدارخانه جاده چالوس مرمت و بازسازی شده است.