شناسهٔ خبر: 147816 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

تأکید بر فرآیند اطلاع‌رسانی دقیق و تخصصی عملیات زمستانی در سطح فرودگاه‌های کشور

نخجوانی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در کارگاه آموزشی عملیات زمستانی گفت: اجرای عملیات موفق زمستانی نشان‌دهنده عملکرد دقیق فرودگاه‌ها در سطح کشور است اما باید توجه داشته باشیم که اجرای موفق عملیات، نیازمند اطلاع‌رسانی دقیق نیز خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، رضا نخجوانی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: اجرای عملیات موفق زمستانی نشان‌دهنده عملکرد دقیق فرودگاه‌ها در سطح کشور است اما باید توجه داشته باشیم که اجرای موفق عملیات، نیازمند اطلاع‌رسانی دقیق نیز خواهد بود.

نخجوانی در کارگاه آموزشی عملیات زمستانی اظهار کرد: اطلاع‌رسانی دقیق و درست از رخدادها در عملیات زمستانی از شکل‌گیری بحران‌ها جلوگیری کرده و سبب متقاعدسازی بهتر مسئولان و مردم خواهد شد.

وی ضمن اشاره به امکانات و تجهیزات موجود در سطح کشور به‌منظور بکارگیری در عملیات زمستانی خاطرنشان کرد: ما می توانیم با اطلاع‌رسانی از رخدادها، از طریق رادیو و تلویزیون و رسانه‌های محلی از وقوع بحران پیشگیری کنیم.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ادامه داد: در عملیات موفق اربعین نیز تجربه اطلاع‌رسانی دقیق و به‌لحظه را مشاهده کردیم که سبب عدم تجمع مسافران در فرودگاه‌ها و افزایش رضایتمندی میان زائران شد.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در ادامه به برگزاری کارگاه آموزشی عملیات زمستانی اشاره کرد و گفت: یکی از نقاط قوت برگزاری این کارگاه آموزشی انتقال تجربه و ارائه آموزش‌های کاربردی است که سبب ارتقای سطح آموزش و حرفه‌ای‌گری میان مسئولان و عوامل اجرایی عملیات زمستانی خواهد شد.

 نخجوانی تصریح کرد: می‌بایست پس از اتمام عملیات زمستانی بلافاصله، کار ارزیابی عوامل و اقدامات در سطح فرودگاه‌های کشور انجام شده و نقاط قوت و ضعف برای سال آینده نیز استخراج و مشکلات ریشه‌یابی شود تا بهترین عملکرد و خدمات را همواره به مردم ارائه دهیم.