شناسهٔ خبر: 147818 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

برگزاری پنجمین نشست هم‌اندیشی سیاست ‌گذاری راهبردی مشاوران امور بانوان وزارت راه و شهرسازی

جلسه پنجمین نشست هم اندیشی سیاست گذاری راهبردی مشاوران امور بانوان سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی با حضور مشاور امور بانوان وزارت راه و شهرسازی و مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امروز سه شنبه ۲۵ مهر ماه پنجمین نشست هم اندیشی سیاست گذاری راهبردی مشاوران امور بانوان سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی با حضور سیده انسیه سید جوادی، مشاور امور بانوان وزارت راه و شهرسازی و سعید چلندری، مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در سالن اجتماعات هتل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برگزار شد.

مشاور امور بانوان در وزارت راه و شهرسازی گفت: تشییع باشکوه شهید گمنام و فعالیت‌هایی که در جهت عفاف و حجاب در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) انجام شده قابل تقدیر است.

سیدجوادی با اشاره به لزوم ایجاد تعامل بین کار و زندگی از اقدامات شهر فرودگاهی به جهت برنامه ریزی برای افزایش حضور بانوان بعد از ساعت کاری در منزل برای رسیدگی به خانواده تقدیر ویژه داشت و در ادامه خاطرنشان کرد: بانوان ضمن حضور در نقش کارمند در محیط کار، از نقش خود به عنوان همسر و مادر در محیط خانواده غافل نشوند.

سعید چلندری رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)ضمن خیرمقدم به مدعوین جلسه اظهار کرد: بانوان با مسئولیت‌های بسیار مهم مادری و همسری مایه افتخار این سرزمین و جامعه هستند و ما ارزش  بانوان متخصص شاغل در مجموعه شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) را می دانیم.

وی با بیان اینکه بانوان از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند، افزود: در حال حاضر جایگاه مشاور امور بانوان در سطح معاون مدیرکل افزایش داده شده و ۱۲ درصد از پست های مدیریتی در اختیار خانم هاست و تمام تلاش خود را برای استفاده از بانوان متخصص در پست‌های تصمیم گیر انجام خواهیم داد.