شناسهٔ خبر: 147862 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بررسی ۲۶ طرح تولیدی، صنعتی، خدماتی و کشاورزی در کارگروه امور زیربنایی

اذربایجام غربی معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: ۲۶ پرونده درخواست راه‌اندازی طرح‌های تولیدی، صنعتی، خدماتی و کشاورزی و الحاق به محدوده اراضی در کارگروه امور زیربنایی استان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، رسول عطایی معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در هشتمین جلسه کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست آذربایجان‌غربی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: این طرح‌ها در بخش‌های کشاورزی، خدماتی، صنعتی و رفاهی اجرا می‌شوند که سهم بسزایی در اشتغال‌آفرینی و محرومیت‌زدایی در مناطق مختلف استان دارند.

معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: طرح جابجایی روستای قزل ینیش، طرح ناحیه صنعتی قره ضیاالدین، شهرک فناوری الکترونیک استان، بازنگری طرح هادی شهر نلاس و الحاق به محدوده اراضی در شهرستان ماکو از دیگر موارد مطرح شده ور این جلسه بود.

عطایی اضافه کرد: طرح های مطرح شده در شهرستان‌های ارومیه، شاهین‌دژ، بوکان، پیرانشهر، مهاباد، میاندوآب، سلماس، قره ضیاالدین و سردشت راه‌اندازی می‌شود.

وی تاکید کرد: این طرح ها توسط جهاد کشاورزی استان، نظام مهندسی کشاورزی، صنعت و معدن استان، راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، ورزش و جوانان استان و دفتر فنی استانداری مطرح و در این جلسه مورد بررسی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: ۲۵ مورد از پرونده‌های مطرح شده پس از بررسی کارشناسی و اعلام نظر کمیته‌های فنی مورد تصویب قرار گرفتند و فقط یک طرح به بررسی مجدد ارجاع داده شد.