شناسهٔ خبر: 147889 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

دیدار مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران با کارکنان خانواده شهدا و ایثارگران فرودگاه ایلام

فرودگاه ایلام مشاور امور ایثارگران وزارت راه و شهرسازی، ضمن بازدید از فرودگاه شهدای ایلام، با کارکنان اداری و عملیاتی فرودگاه به ویژه خانواده مکرم شهدا و ایثارگران دیدار و گفت‌وگو کرد و در جریان گزارش تبدیل وضعیت اشتغال خانواده شهدا و ایثارگران فرودگاه و تکریم کارکنان خانواده شهدا و ایثارگران قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از ️روابط عمومی فرودگاه شهدای ایلام حمید مردانیان مشاور امور ایثارگران وزارت راه و شهرسازی، ضمن بازدید از فرودگاه شهدای ایلام، با کارکنان اداری و عملیاتی فرودگاه به ویژه خانواده مکرم شهدا و ایثارگران دیدار کرد و گفت: شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در مجموعه وزارت راه و شهرسازی در تکریم خانواده شهدا و ایثارگر شاغل پیشرو است.

مردانیان همچنین از واحدهای عملیاتی فرودگاه شهدای ایلام بازدید کرد و عملکرد این فرودگاه را در حوزه ایثارگران مثبت ارزیابی کرد.

در این دیدار، وحید فروغی زاد سرپرست فرودگاه شهدای ایلام گزارش کاملی از اقدامات انجام شده در خصوص تبدیل وضعیت اشتغال خانواده شهدا و ایثارگران فرودگاه و تکریم کارکنان خانواده شهدا و ایثارگر ارائه داد.