شناسهٔ خبر: 147906 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تجلیل از خادمین اربعین استان مرکزی در حوزه حمل و نقل مسافری

تجلیل از زوار اراک طی مراسمی با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی به اتفاق معاون حمل و نقل، روسای ادارات ستادی، مدیران شرکت های مسافربری و مدیران انجمن‌های صنفی حوزه حمل و نقل مسافر و رانندگان ناوگان مسافری استان، از خادمین زوارالحسین در حوزه حمل و نقل مسافری استان مرکزی تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان مرکزی، طی مراسمی با حضور مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی به اتفاق معاون حمل و نقل، روسای ادارات ستادی، مدیران شرکت های مسافربری، مدیران انجمن‌های صنفی حوزه حمل و نقل مسافری و رانندگان فعال در طرح سراسری اربعین، از خادمین زوارالحسین استان مرکزی در حوزه حمل و نقل مسافری استان تجلیل شد.

در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش همه مدیران شرکت های مسافربری سطح استان، از پنج مدیر شرکت های مسافربری که بیشترین آمار صورت وضعیت در اعزام زائران به مرز مهران را داشتند و پنج نفر از رانندگانی که بیشترین تعداد سفر به پایانه های مرزی را داشته و سه نفر از مدیران انجمن‌های صنفی حمل و نقل مسافری استان با اهدای لوح و تندیس یادبود از سوی مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی تقدیر شد.

جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی در این مراسم ضمن تقدیر از خادمین زوارالحسین در امر جابجایی زائران گفت: با تلاش جهادی مدیران شرکت ها و رانندگان و راهبری همکاران ما در معاونت حمل و نقل این اداره کل نزدیک به ۱۸ هزار نفر زائر توسط ناوگان مسافری از مبدا استان مرکزی به پایانه های مرزی اعزام شدند که جای تشکر و قدردانی دارد.

وی همچنین افزود: در مدت اجرای طرح سراسری اربعین حدود ۹۵ درصد از زائرانی که با ناوگان حمل و نقل عمومی به کربلا سفر کرده بودند مجدد توسط ناوگان مسافری به استان بازگشتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی ادامه داد: ۱۳۰ دستگاه اتوبوس از این استان وظیفه جابه‌جایی مسافران اباعبدالله الحسین(ع) به مرزهای کشور و جهت مخالف را برعهده داشتند که خوشبختانه با حضور فعال و پررنگ رانندگان و شرکت‌های مسافربری این مسئولیت خطیر و سنگین بنحو شایسته تحقق یافت.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با همین روحیه جهادی و هم افزایی بیش از پیش صنوف حمل و نقل، سال به سال بتوانیم ضمن تبیین هرچه بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت و حضور پررنگ در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی (ع) گام‌های ارزشمندی را در تسهیل سفرهای زائرین اربعین برداریم.