شناسهٔ خبر: 147922 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیر فرودگاه همدان اعلام کرد؛

نصب ۶۹ دوربین مدار بسته در فرودگاه همدان

جهانگیری مدیر فرودگاه همدان مجموعه اقدامات فرودگاه شهدای همدان در راستای افزایش ضریب امنیتی و حفاظتی این فرودگاه را برشمرد و گفت: از سال گذشته تاکنون تعداد ۶۹ دوربین مدار بسته نصب شده و انعقاد قرارداد عملیات اجرایی پروژه ایجاد جاده دسترسی حفاظتی و مسیر دسترسی به ایستگاه NDB با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال به‌طول ۸۰۰ متر انجام شده است.

علی اصغر جهانگیری مدیر فرودگاه همدان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مجموعه اقدامات فرودگاه شهدای همدان در راستای افزایش ضریب امنیتی و حفاظتی این فرودگاه را برشمرد و گفت: دوربین های مداربسته امنیتی، فرودگاه همدان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال در حال انجام است.

جهانگیری افزود: این پروژه به‌منظور پوشش تصویری شامل ترمینال مسافری ایجاد لینک ارتباطی با هواشناسی، محاوط دستگاههای کمک ناوبری (NDB) و سوختگیری هواپیمایی است.

وی ادامه داد: در راستای ارتقاء ضریب حفاظتی و امنیتی اقدامات بسیار مناسبی از سال گذشته تاکنون صورت گرفته است، از جمله می توان به نصب تعداد ۶۹ دوربین مدار بسته تا کنون و انعقاد قرارداد عملیات اجرایی پروژه ایجاد جاده دسترسی حفاظتی و مسیر دسترسی به ایستگاه NDB با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال به‌طول ۸۰۰ متر اشاره کرد.

جهانگیری در ادامه اظهار کرد: اعتبار مصرف شده در پروژه اکسس کنترل ۳ میلیارد ریال و نیز انعقاد قرارداد عملیات اجرایی پروژه زیر ساخت ۳۰۰ میلیون ریال است.