شناسهٔ خبر: 147939 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

بازدید مدیرکل حراست وامنیت فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها از فرودگاه‌ یزد

بازدید مدیرکل حراست و امنیت فرودگاهی شرکت فرودگاه هاو ناوبری هوایی ایران و معاونت امور فرودگاهی همراه با مدیرکل فرودگاه های استان از پروژه‌های امنیتی وحراستی، جاده و دیوار حفاظتی، ترمینال‌ها و اماکن فرودگاهی، پارکینگ وسطوح پروازی، مرکز مانیتورینگ (CCTV) فرودگاه بین المللی یزد بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان یزد؛ سید حمیدرضا صادقی مدیرکل حراست و امنیت فرودگاهی شرکت فرودگاه هاو ناوبری هوایی ایران به همراه محسن امیری معاونت امور فرودگاهی و کمال دهقان منشادی مدیرکل فرودگاه های استان از پروژه‌های امنیتی وحراستی، جاده و دیوار حفاظتی، ترمینال‌ها و اماکن فرودگاهی، پارکینگ وسطوح پروازی، مرکز مانیتورینگ (CCTV) فرودگاه بین المللی یزد بازدید کردند.

صادقی در این بازدید وضعیت امنیتی فرودگاه‌ بین المللی یزد را بررسی و ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده در حوزه امنیت فرودگاهی با ارائه راهکارهایی بر رفع مشکلات تاکید کرد.

در ادامه، مدیرکل فرودگاه‌های یزد با ارائه گزارشی، وضعیت فعلی و برنامه‌های آتی فرودگاه در این حوزه را تشریح کرد.

گفتنی است نشست با کارکنان برج مراقبت پرواز اداره کل فرودگاه‌های استان یزد و گفتگو در خصوص مسائل و موضوعات پیرامونی و همچنین تبریک روز مراقبت پرواز از دیگر محورهای این سفر بود.