شناسهٔ خبر: 147945 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بیانیه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان در محکومیت حمله به بیمارستان المعمدانی غزه

حمایت از مردم فلسطین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان با صدور بیانیه ای جنایات رژیم صهونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم کرد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از لرستان، در این بیانیه آمده است:

«وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّة»

شب گذشته رژیم کودک کش اسرائیل در یک جنایت وحشیانه با حمله به بیمارستان المعمدانی غزه صدها نفر از بیماران و مردم بی دفاعی که به آنجا پناه آورده بودند را به شهادت رساند و این حمله  مصداق بارز جنایت جنگی است.

رژیم جنایت کار صهونیستی  که برابر مقاومت ملت شجاع و دلیر فلسطین  و  عملیات بزرگ طوفان الاقصی  درمانده شده است، می‌خواهد  انتقام شکست‌های خود  را  با حمله  به  نوزادان و خردسالان، کودکان و نوجوانان، زنان و مردم بی دفاع بگیرد.

یقینا آه مظلومان و خون‌های به ناحق ریخته شده اخیر در غزه، گریبان متجاوزان و مستکبران را خواهد گرفت و مسیر جریان جبهه مقاومت اسلامی را هموارتر نموده و وعده الهی و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین را به زودی تحقق خواهد بخشید.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان ضمن ابراز همدردی با ملت مظلوم فلسطین و خانواده‌های شهدای غزه قهرمان، این جنایت هولناک را به شدت محکوم می‌نماید و همه هم استانی های عزیز به ویژه خانواده بزرگ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان را  به حمایت از ملت مظلوم فلسطین و مقابله با رژیم کودک کش رژیم اشغالگر قدس دعوت می‌نماید.