شناسهٔ خبر: 147947 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

متمم ۲۰۰میلیون تومانی برای تعداد زیادی از پروژه ها در شرف انجام است

مهندس اسماعیلی مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: متمم ۲۰۰میلیون تومانی برای تعداد زیادی از پروژه ها در شرف انجام است و از همکاری بانک مسکن استان قدردانی می کنم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، اصغراسماعیلی روز چهارشنبه درجلسه کارگروه رصد و پیگیری مردمی طرح های نهضت ملی مسکن در محل استانداری زنجان، قتل عام کودکان و زنان مظلوم فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و گفت: این جنایت وحشتناک دل همه را غمگین کرد.

وی با بیان اینکه اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان نسبت به اجرای سریع پروژه های نهضت ملی مسکن تاکید کرد و ابراز داشت: در این راستا جلسه پیگیری و رصد مشکلات هر هفته با حضور نمایندگان متقاضیان برگزار می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه از سال گذشته نسبت به رفع مشکلات پروژه های نهضت مای مسکن تلاش های زیادی توسط استاندار زنجان و اداره کل راه و شهرسازی استان صورت گرفته است، گفت: سقف تسهیلات پروژه های نهضت ملی افزایش یافت که در روند سریع اجرا بسیار موثر خواهد بود.

اسماعیلی تاکید کرد: پیگیری‌های زیادی برای افزایش سقف تسهیلات بانکی و حل کردن مشکلات بیمه برای کاهش قیمت تمام شده مسکن انجام شده و خوشبختانه متمم ۲۰۰میلیون تومانی برای تعداد زیادی از پروژه ها در شرف انجام است و از همکاری بانک مسکن استان قدردانی می کنم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه با تلاش های صورت گرفته نرخ سود بانکی طرح های نهضت ملی مسکن کاهش یافت، افزود: اداره کل راه و شهرسازی استان با استفاده از مهندسین مجرب و توانمند از نظر فنی و اجرایی تمام پروژه ها را رصد می کند.

اسماعیلی یاد آورشد: جلسات پیگیری و رصد مشکلات پروژه های نهضت ملی مستمر هفته به طور منظم و مستمر برگزار می شود.