شناسهٔ خبر: 148034 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

بیانیه مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی منتشر شد

اعلام آمادگی کارمندان و بسیجیان وزارت راه و شهرسازی برای حمایت از حقوق مظلومان فلسطینی

بسیج بیانیه مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی در محکومیت حملات ددمنشانه رژیم منحوس صهیونیستی با صدور بیانیه ای ضمن دعوت از همه ملت بزرگ ایران و آزادیخواهان جهان برای پیوستن به صفوف درحال گسترش جبهه ضدصهیونیستی، اعلام آمادگی کرد که در راستای حمایت از حقوق مظلومان فلسطینی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد و همواره پشتیبان آنها خواهد بود، تا ریشه رژیم اشغالگر قدس برای همیشه خشکانده شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، متن کامل بیانیه بسیج وزارت راه و شهرسازی در محکومیت حملات ددمنشانه رژیم منحوس صهیونیستیبه شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
قُلْ هَلْ تَرَبَّصُونَ بِنا إِلاَّ إِحْدَی الْحُسْنَیَیْنِ وَ نَحْنُ نَتَرَبَّصُ بِکُمْ أَنْ یُصِیبَکُمُ اللَّهُ بِعَذابٍ مِنْ عِنْدِهِ أَوْ بِأَیْدِینا فَتَرَبَّصُوا إِنَّا مَعَکُمْ مُتَرَبِّصُونَ (قرآن کریم آیه ۵۲ سوره برائت)
بگو آیا درباره ما جز یکی از دو نیکی [پیروزی یا شهادت‌] را انتظار می‌برید؟ در صورتی که ما درباره شما انتظار می‌بریم که خدا از سوی خود یا به دست ما عذابی به شما برساند پس انتظار برید که ما هم با شما منتظریم.

دهها سال جنگ و تجاوز رژیم نامشروع صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین خسارات جبران ناپذیری داشته، که حاصل آن شهادت و آوارگی هزاران فلسطینی بوده است. در چند روز اخیر نیز افزایش حملات وحشیانه رژیم منحوس به مناطق مسکونی،درمانی و بیمارستانی و ... موجی از نگرانی ها و آوارگی را در بین مردم بی پناه غزه و کرانه باختری ایجاد کرده است بطوریکه اعتراض همه آزادگان جهان را از غرب تا شرق برانگیخته است.

 ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی فرمودند «رژیم صهیونیستی به شرط مبارزه‌ی همگانی و متحد فلسطینی‌ها و مسلمانان با صهیونیست‌ها در ۲۵ سال آینده وجود خارجی نخواهد داشت.» از این بیان روشن می شود که آنچه رژیم صهیونیستی را از پای در خواهد آورد، مبارزه‌ای همگانی و یکپارچه توسط جبهه حقّ و به تعبیر دیگر، جلوه‌یافتگی روزافزون حقّ است.

با توجه به شکل‌گیری چنین جبهه‌ی مقاومِ به‌هم‌پیوسته‌ای از مؤمنان که بارها امتحان خود را در میدان مجاهدت به خوبی پس داده‌اند باید به طور قریب‌الوقوعی ، شاهد تحقق وعده‌ی قطعی الهی مبنی بر عذاب ستمگران به دست مؤمنان و در نتیجه محو رژیم غاصب صهیونیستی باشیم.

در همین راستا ما کارمندان و بسیجیان وزارت راه و شهرسازی ، ضمن دعوت از همه ملت بزرگ ایران و آزادیخواهان جهان به صفوف درحال گسترش جبهه ضدصهیونیستی، اعلام آمادگی می کنیم در راستای حمایت از حقوق مظلومان فلسطینی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد و همواره پشتیبان آنها خواهیم بود، تا ریشه رژیم اشغالگر قدس برای همیشه خشکانده شده و بار دیگر فاتح خیبر باشیم.
ان شاء الله
 
مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی