شناسهٔ خبر: 148059 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی:

موفقیت هر سازمان، در گرو پشتیبانی حقوقی مناسب است

حقوقی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: آذربایجان شرقی ۴۵ هزار کیلومتر مربع مساحت و ۱۴ هزار کیلومتر راه دارد که انجام موفقیت آمیز ماموریت های آن، در گرو پشتیبانی مناسب حقوقی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از آذربایجان شرقی؛ اورجعلی علیزاده؛ مدیرکل راهداری وحمل‌ونقل جاده ای در آغاز دوره آموزشی مشاوران و کارشناسان حریم و حقوقی ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی و غربی گفت : داشتن سند لازمه‌ی اثبات حقانیت سازمان در دعاوی حقوقی است.

وی گفت: در بحث حریم‌ راه ها، سازمان راهداری بزرگترین مالک زمین محسوب می شود که احقاق حق سازمان و محافظت از بیت المال به پویایی و فعال بودن اداره حقوقی بستگی دارد.

مدیرکل حقوقی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور هم در این‌ جلسه گفت: ایجاد تعامل و همفکری بین مجموعه کارکنان حقوقی و حریم راه ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان های مختلف از اهداف برگزاری این دوره است.

حسین پارسایی افزود: از مزایای این دوره ها که به صورت پویا و همراه با بیان نظرهای همه کارشناسان حاضر برگزار می شود، استخراج پیشنهادهای کاربردی برای برای اصلاح فرایندهای جاری و بهبود آنهاست.

لازم به ذکراست دوره آموزشی کاربردی کارکنان حقوقی وحریم ادارات کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استانهای آذربایجان شرقی وغربی باهدف تبیین قوانین ومقرات حمل ونقلی، مباحث فنی مربوط به حریم راهها ودعاوی مطروحه مبتلابه این ادارات باحضور ۲۵ نفراز کارکنان این حوزه های این ادارات درتبریز برگزار شد.