شناسهٔ خبر: 148111 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه:

از تجارب امسال باید در خدمات رسانی سفرهای اربعینی ۱۴۰۳ استفاده شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه: 
از تجارب اربعین امسال باید در خدمات رسانی سفرهای اربعینی 1403 استفاده شود مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه ، در اولین نشست شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان، به لزوم بهره بردن از تجارب بدست آمده در اربعین ۱۴۰۲ برای ارتقای خدمات رسانی به زوار در سفرهای سال آتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه) رامین الماسی در جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان ضمن قدردانی از تلاش و زحمات همه دستگاههای عضو شورا در خدمات رسانی به زوار اربعینی گفت: تکمیل قطعه ۹ و ۱۰ الف از بزرگراه کربلا ، تکمیل محور حمیل – گردنه شاهبداغ و کلیه محورهایی که در تردد زوار تاثر مستقیم دارند در اولویت برنامه ها قبل از شروع سفرهای اربعین ۱۴۰۳ قرار دارند .

وی تصیح کرد: تکمیل و نصب تابلو علائم و نیوجرسی همچنین لکه گیری و روکش آسفالت محورها هم به این اولویت

اضافه می شود.

در ادامه این نشست مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان به تجهیز راهدارخانه ها و استقرار ماشین آلات با توجه به لزوم در محورهای مواصلاتی در ایام بارش های زمستانی به منظور خدمات رسانی، بر برفروبی و خدمات رسانی به کاربران جاده ای تاکید داشت.

رامین الماسی همچنین به لزوم همکاری و تعامل همه جانبه اداره هواشناسی با همکاران راهداری و حمل و نقل جاده ای برای پیش بینی وضعیت جوی استان و هشدار به موقع از وضعیت بارش ها در فصل سرد تاکید کرد.

گفتنی است از اهم اقدامات صورت گرفته اربعین سال ۱۴۰۲ در حوزه معاونت مهندسی و ساخت، می توان به تکمیل و بهره برداری از قطعه ۱۰ بزرگراه کربلا به طول ۵/۴ کیلومتر تکمیل و نصب علایم ، تابلو و نیوجرسی در ابتدای محور سه راهی کنگاور – نهاوند به طول ۳ کیلومتر، لکه گیری و روکش آسفالت ۵ کیلومتر از محور اسلام آبادغرب – حمیل پلدختر ، تکمیل و بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح زنگی در محور کرمانشاه – هلشی و تکمیل و احداث بخش دوم زیرگذر بدره گرد در محور اسلام آبادغرب – حمیل اشاره کرد.