شناسهٔ خبر: 148119 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل فرودگاه‌های آذربایجان غربی خبر داد؛

اتمام روکش آسفالت محوطه عمومی و بلوار فرودگاه شهید باکری ارومیه

فرودگاه ارومیه مدیر کل فرودگاه‌های آذربایجان غربی از اتمام روکش آسفالت محوطه عمومی و بلوار فرودگاه شهید باکری ارومیه خبر داد و گفت:در اجرای این پروژه عملیات قیر پاشی،شیب بندی و آسفالت محوطه عمومی و بلوار فرودگاه به مساحت ۴۰ هزار متر مربع با استفاده از ۴ هزار و ۶۰۰ تن آسفالت ۰۱۹ توپکا به ضخامت پنج سانتی متر به همراه ترمیم و لکه گیری نقاط معیوب با یک لایه ماسه آسفالت انجام شده است.

 محمد علی نائل قراملکی مدیر کل فرودگاه‌های آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ازاتمام روکش آسفالت محوطه عمومی و بلوار فرودگاه شهید باکری ارومیه خبر داد.

قراملکی در این خصوص گفت: در اجرای این پروژه عملیات قیر پاشی،شیب بندی و آسفالت محوطه عمومی و بلوار فرودگاه به مساحت ۴۰ هزار متر مربع با استفاده از ۴ هزار و ۶۰۰ تن آسفالت ۰۱۹ توپکا به ضخامت پنج سانتی متر به همراه ترمیم و لکه گیری نقاط معیوب با یک لایه ماسه آسفالت انجام شده است.

وی ادامه داد: عملیات روکش آسفالت محوطه عمومی و بلوار فرودگاه ارومیه به منظور بهسازی معابر، محوطه، بلوار وردی و خروجی و پارکینگ ها با هدف ارتقای سطح خدمات و تسهیلات فرودگاهی و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در مساحتی به وسعت ۴۰ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۷۵ میلیارد ریال انجام شد.

گفتنی است خط کشی و رنگ آمیزی ترافیکی آن نیز در حال انجام است.