شناسهٔ خبر: 148150 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

طی مراسمی صورت گرفت؛

تجلیل مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها از کنترلرهای ترافیک هوایی

کنترلر مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران همزمان با روز جهانی کنترلرهای ترافیک هوایی از تعدادی از کنترلرهای ترافیک هوایی جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی از تمام متخصصان این حوزه تجلیل و قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی رضا نخجوانی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران همزمان با روز جهانی کنترلرهای ترافیک هوایی از تعدادی از کنترلرهای ترافیک هوایی جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی از تمام متخصصان این حوزه تجلیل و قدردانی کرد.

نخجوانی در مراسم گرامیداشت روز جهانی کنترلرهای ترافیک هوایی که روز شنبه برگزار شد، از تعدادی از متخصصان این حوزه تجلیل کرد.

به‌گزارش روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ محمد بیرامی، احسان قندانی و عنایت الله رضایی از مرکز کنترل فضای کشور، علی صفری و سجاد شوشتری از فرودگاه مهرآباد، صالحی و عباس ترابی از فرودگاه امام خمینی(ره)، عبدالامیر قانمی‌پور از فرودگاه شیراز، علی تیموری از فرودگاه مشهد، علی بکایی از فرودگاه اهواز، سیاوش سندگل از فرودگاه زاهدان، مهدی روحی از فرودگاه سنندج، محمدحسن کاظمی از فرودگاه اصفهان و فاطمه جعفریان به نمایندگی از بانوان کنترلر ترافیک هوایی جزو متخصصانی بودند که توسط کاپیتان نخجوانی مورد تجلیل قرار گرفتند.