شناسهٔ خبر: 148155 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیر فرودگاه‌ شهدای بجنورد خبر داد؛

پروژه‌های حفاطتی و امنیتی اجرا شده در فرودگاه شهدای بجنورد

محمد ابراهیم قدمگاهی مدیر فرودگاه‌ شهدای بجنورد از اجرای چندین پروژه مهم و بزرگ حفاطتی و امنیتی اجرا شده در فرودگاه‌ طی ماه‌های اخیر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی محمد ابراهیم قدمگاهی مدیر فرودگاه شهدای بجنورد با اعلام اجرای پروژه‌های امنیتی اجرا شده در فرودگاه، اظهار داشت:‌ در راستای ارتقاء ضریب حفاظتی و امنیتی بروز رسانی نرم افزار مدیریت تصاویر مرکز نظارت تصویری، رفع نواقص جاده حفاظتی، ساخت جاده دسترسی سوختگیری به طول ۵۰۰ متر ، نصب تجهیزات و تکمیل زیر ساخت سامانه اکسس کنترل، خرید و نصب سیم‌ خاردار حلقوی دیوار حفاظتی به طول ۱۷ کیلومتر اشاره کرد.

قدمگاهی ادامه داد: خرید سرور و ذخیره ساز جدید مرکز نظارت تصویری فرودگاه بمنظور ارتقای سیستم ها و افزایش زمان ذخیره سازی تصاویر از پروژه های این فرودگاه بوده است .

وی افزود: از جمله اقدامات انجام شده در فرودگاه بجنورد می‌توان به تکمیل پروژه نصب و بهره برداری از ۱۰ تاور در محدوده ایرساید با تامین زیرساخت فیبر نوری به طول۵km و برق رسانی به طول ۲km، خرید و نصب دوربین‌های مدار بسته و افزایش پوشش ۲ برابری می‌توان اشاره کرد.

وی یادآور شد: نصب پیشرفته‌ترین دوربین دید در شب در فرودگاه شهدای بجنورد به عنوان اولین فرودگاه اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه بجنورد؛ مدیر فرودگاه شهدای بجنورد در پایان گفت: از جمله پروژه‌های اجرایی در دست اقدام در فرودگاه شهدای بجنورد می‌توان به خرید یک دستگاه راهبند ضد تروریستی ورود به ایرساید،اکسس کنترل و حفاظ شاخ گوزنی در محدوده ایرساید فرودگاه در سال جاری است.

گفتنی است این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۸۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران توسط پیمانکار بخش خصوصی و با حمایت و پیگیری های اداره کل حراست و امنیت فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اجرا گردیده و یا در دست اقدام است.