شناسهٔ خبر: 148161 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راههای اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای بوشهر؛

لایروبی ۱۶۰ دستگاه پل و آبرو در راه‌های استان بوشهر

لایروبی پل ها و ابنیه بوشهر رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راههای اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان بوشهر گفت: لایروبی و پاکسازی ۱۶۰ دستگاه پل و آبرو در سطح محورهای مواصلاتی استان از ابتدای سالجاری انجام شده و ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) علیرضا شاه حسینی رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راههای اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان بوشهر گفت: لایروبی و پاکسازی ۱۶۰ دستگاه پل و آبرو در سطح محورهای مواصلاتی استان از ابتدای سال جاری انجام شده و ادامه دارد.

وی با اشاره به پیش بینی هواشناسی درباره بارش های مناسب در پاییز و زمستان ادامه داد: زه کشی، لایروبی و پاکسازی این تعداد پل و آبرو در استان توسط ۹ اکیپ راهداری در قالب ۳۰ نفر اجرایی شده است.

شاه حسینی یادآور شد: نیروهای این اداره‌ کل همه ساله با هدف پیشگیری از آب گرفتگی و وقوع سیلاب‌ های احتمالی عملیات لایروبی و تنظیم بستر پل‌ها را در اولویت کاری خود قرار می‌ دهند.

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان بوشهر خاطرنشان کرد: همچنین جهت احداث و بازسازی پل‌های آسیب دیده در راه‌های اصلی که در سیل‌ های ابتدای سال تخریب شده بودند، تعمیر و مرمت ۲۹ دستگاه پل های بزرگ و کوچک استان انجام شده یا در دست انجام است که از مهمترین آنها بازسازی پل های کلل، نمازگاه، چهار روستایی و نظرآقا است.