شناسهٔ خبر: 148208 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

دیدار مشاور امور ایثارگران شرکت فرودگاه‌ها با همکار بازنشسته ایثارگر فرودگاه های استان بوشهر 

مشاور ایثارگران بوشهر مشاور امور ایثارگران همراه با سرپرست فرودگاه‌های استان بوشهر با حضور در منزل ایثارگر بازنشسته در شهر بوشهر، از استقامت خانواده وی تجلیل کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی  به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان بوشهر، رضا علامه زاده مشاور امور ایثارگران به همراه عباس اسماعیلی سرپرست فرودگاه‌های استان بوشهر با حضور در منزل ایثارگر بازنشسته علی آرامش در شهر بوشهر، از استقامت خانواده وی تجلیل کردند.
مشاور امور ایثارگران شرکت فرودگاه‌ها، اظهار داشت: در حال حاضر آنچه که آسایش و آبادانی را برای کشور پر افتخارمان فراهم کرده، در زیر سایه رشادت های فراموش ناشدنی جوانان غیور و با اخلاص در دوران هشت سال دفاع مقدس به دست آمده است.
 سرپرست اداره کل فرودگاه های استان بوشهر عنوان کرد: همه ما در مقابل شهدا، ایثارگران ‌و جانبازان و بزرگ منشی خانواده‌های آنان مسئول هستیم و باید هرچه در توان داریم به کار بگیریم، هر چند سختی‌هایی که این عزیزان کشیده‌اند با هیچ خدمتی قابل جبران نیست.
در پایان با اهدا لوح تقدیر و هدایایی به نمایندگی از مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از این ایثارگر بازنشسته  تجلیل به‌عمل آمد.