شناسهٔ خبر: 148215 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن اعلام کرد؛

ارزیابی عملکرد اجرایی استان‌ها در حوزه مسکن هر ۳ ماه یک بار

مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با تاکید بر ضرورت تشکیل کمیته درآمد در استان‌ها برای تحقق منابع مورد نیاز و پیشبرد پروژه‌های نهضت ملی مسکن گفت: کارنامه ارزیابی عملکرد استان‌ها در بخش مسکن بر اساس عملکرد سه ماهه تهیه می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در دومین روز نشست تخصصی نهضت ملی مسکن به جمع بندی مباحث مطرح شده در کارگاه‌های آموزشی این نشست پرداخت و گفت: با برگزاری جلسات بعدی در استان‌ها، رصد و پایش عملکرد اجرایی آن‌ها در نهضت‌ ملی مسکن را ادامه خواهیم داد.

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: کارنامه ارزیابی برنامه‌های اجرایی استان‌ها تهیه خواهد شد تا همه موضوعات از جمله تامین زمین، تعیین تکلیف پرونده‌های حقوقی، تحصیل زمین و ... مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: در حال حاضر رتبه بندی استان‌ها بر اساس ارزیابی عملکرد آن‌ها در ۶ ماه ابتدای سال جاری و طبق اطلاعات دریافتی در داشبورد مدیریتی انجام شده اما در برنامه است که این ارزیابی و رتبه بندی سه ماهه شود.

مالکی تامین زمین و پیشرفت پروژه‌ها در نهضت ملی مسکن را دو اولویت اصلی دانست و گفت: اقدامات خوبی در برخی استان‌ها انجام شده است.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه باید در پیشبرد پروژه‌ها به موضوع درآمدها در استان توجه کرد، افزود: تشکیل کمیته درآمد در استان‌ها برای تامین اعتبارات پروژه‌ها ضروری است تا متناسب با وضعیت استان‌ها، درآمدهای مورد نیاز پروژه‌ها محقق شود.

وی یادآور شد: برای اولین بار در سازمان ملی زمین و مسکن همه اختیارات به استان‌ها تفویض شده است و این موضوع روال امور را تسریع می‌کند.