شناسهٔ خبر: 148238 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آذربایجان‌غربی رتبه سوم کشوری در عملکرد اجرایی نهضت ملی مسکن

دکتر حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: بر اساس ارزیابی‌های نیمه نخست سال ۱۴۰۲، این اداره کل رتبه سوم کشوری را در برنامه‌های اجرایی نهضت ملی مسکن کسب کرده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، سید محسن حمزه‌لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در حاشیه نشست تخصصی نهضت ملی مسکن، اظهار کرد: این استان با ۶۱.۷۱ درصد تحقق رتبه سوم کشوری را در بین ۳۵ اداره کل کسب کرده است. 

وی ادامه داد: این ارزیابی بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه برخط داشبورد مدیریتی انجام شده و در دومین روز نشست تخصصی نهضت ملی مسکن که توسط سازمان ملی زمین و مسکن برگزار شده، ۳ استان برتر معرفی و مورد تجلیل واقع شدند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی افزود: بر اساس آمارهای ثبت شده این اداره کل در بخش مدیریت ساخت ۷۵.۲۸ درصد تحقق، در بخش مدیریت منابع ۴۸.۶۲ درصد و در بخش مدیریت زمین ۵۷.۱ درصد تحقق را ثبت کرده است.

حمزه‌لو بیان کرد: تمرکز بر کار و مدیریت جهادی، بهره‌گیری از توان و تخصص نیروهای انسانی، نظارت بر اجرای طرح‌های این اداره کل در سطح استان و امکان‌سنجی اراضی و تحویل زمین را می‌توان از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره کل برشمرد.