شناسهٔ خبر: 148255 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پلمب ۳۵۰ فقره مشاور املاک غیرمجاز و متخلف در شهرستان پاکدشت

مشاور املاک رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان پاکدشت از پلمب ۳۵۰ فقره مشاور املاک متخلف و غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(تهران)، حبیب شعبانی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان پاکدشت در جلسه ساماندهی مشاوران املاک این شهرستان که با حضور فرماندار و دستمالچیان مشاور وزیر در این طرح برگزار شد، گفت: پس از بازدید ۱۴۰۰ فقره مشاور املاک در پاکدشت از ابتدای طرح ساماندهی وزارت راه و شهرسازی تاکنون ۳۵۰ فقره مشاور املاک تاکنون پلمب شده اند که در این میان تعداد ۲۱۰ فقره فاقد پروانه و مجوز صنفی و مابقی دارای تخلف بودند.

وی افزود: کنترل مستمر مشاوران املاک و نظارت بر بازار مسکن از ابزاری است که می توان قیمتها را متناسب با میزان عرضه و تقاضا ساماندهی کرد.

شعبانی در پایان با اشاره به اهمیت شناسایی خانه‌های خالی گفت: ساماندهی مشاوران املاک و شناسایی خانه های خالی از موارد مهمی است که ریاست محترم جمهور و شخص وزیر راه و شهرسازی پیگیر آن هستند، ما نیز در  اداره کل راه و شهرسازی استان تهران و شهرستان پاکدشت با همکاری و تعامل سایر دستگاههای مسئول بر اجرای این موارد اهتمام داریم.

وی در پایان به صورت ویژه از حمایتهای اردستانی فرماندار پاکدشت، اداره صمت، اتحادیه املاک، پلیس اقتصادی، اماکن و تعزیرات  شهرستان پاکدشت در برگزاری گشتهای ساماندهی مشاوران املاک تقدیر کرد.