شناسهٔ خبر: 148263 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی:

طوفان الاقصی همه معادلات سیاسی و نظامی را تغییر داد

وین فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی با اشاره به عملیات بزرگ طوفان الاقصی گفت: جبهه مقاومت فلسطین در این عملیات همه معادلات سیاسی، امنیتی و نظامی را تغییر داد.

حجت‌الاسلام مجید وین فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی در نشست‌ بصیرتی جهاد تبیین با موضوع طوفان‌ الاقصی، تحولات فلسطین و حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی که امروز دوشنبه اول آبان ماه در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، با اشاره به عملیات طوفان الاقصی گفت: جبهه مقاومت فلسطین در این عملیات همه معادلات نظامی، سیاسی و امنیتی را تغییر داد.

وی با اشاره به حدیث قدسی متبلور شده در کلام امیرالمومنین علیه السلام گفت: پروردگار فرموده است "به عزت و جلالم سوگند از ظلم هیچ ظالمی نمی‌گذرم".

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی اظهار کرد: جبهه مقاومت در چند روز اخیر به وعده حکیمانه مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، تحقق بخشید.

وی تاکید کرد: مرکز مقاومت بسیج نقش و مسئولیت تبیین گرانه در موضوع فلسطین دارد و امیدوارم همه ما توفیق داشته باشیم با اجرای جهاد تبیین نقش خود را در این حماسه ایفا کنیم.

ضرورت استفاده از ظرفیت روحانیون عالم در جهاد تبیین

علیرضا مردانیان مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران نیز در این نشست‌ با اشاره به مظلومیت مردم فلسطین گفت: بیان آمارهایی مثل ۴ هزار و ۵۰۰ شهید در واقعه اخیر و مجموعا بیش از ۱۴ هزار شهید دل هر انسانی را به درد می‌آورد.

وی در ادامه با تاکید بر جهاد تببین اظهار کرد: وزارت راه و شهرسازی پس از آموزش و پرورش بیشترین ظرفیت روحانیون عالم را دارد و باید با برنامه‌ریزی از این ظرفیت و استعداد در جهاد تبیین استفاده کنیم.

مردانیان تاکید کرد: دشمن در جنگ ترکیبی با ایجاد فضای احساسی به دنبال ایجاد ابهام و تشکیک در مساله فلسطین است و باید در جهاد تبیین واقعیت این موضوع را برای همه روشن کنیم.

طوفان الاقصی همه معادلات سیاسی و نظامی را تغییر داد