شناسهٔ خبر: 148264 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه کرمانشاه اعلام کرد؛

بیش از ۶۰میلیارد ریال پروژه برای ارتقاء امنیت در فرودگاه کرمانشاه اجرا شده است

بیاتی رییس فرودگاه کرمانشاه مدیرکل فرودگاه کرمانشاه مجموعه اقدامات حوزه امنیت و حراست فرودگاهی در فرودگاه کرمانشاه را برشمرد و گفت: در این حوزه بیش از ۶۰میلیارد ریال پروژه انجام شده است.

مجتبی بیاتی مدیرکل فرودگاه کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: بیش از ۶۰میلیارد ریال پروژه در حوزه امنیت و حراست فرودگاهی در فرودگاه کرمانشاه هزینه شده است.

بیاتی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ و نیمه نخست سال ۱۴۰۲ با پیگیری‌های اداره حراست فرودگاه کرمانشاه و همکاری و مساعدت‌های دفتر مرکزی حراست و امنیت فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و در راستای ارتقاء ضریب امنیتی و حفاظتی بیش از۶۰ میلیارد پروژه حفاظتی، حراستی و امنیتی در فرودگاه کرمانشاه انجام شده است که از مهم‌ترین این پروژه ها می‌توان به پوشش تصویری جاده حفاظتی به طول ۲/۵کیلومتر، تکمیل سیم خاردار و حلقه کامل دیوار حفاظتی به طول ۱۰کیلومتر، خرید راه بند دفنی، خرید سرور و هارد ذخیره ساز در راستای افزایش ظرفیت تصاویر دوربین مداربسته و ارتقاء سیستم ها در حوزه حفاظت فناوری اطلاعات اشاره کرد.

مدیرکل فرودگاه کرمانشاه در خاتمه یادآور شد: با توجه به بررسی‌های مختلف، انجام این پروژه‌ها نقش به سزایی در ارتقاء توان امنیتی فرودگاه کرمانشاه در پی داشته و بازخورد چشمگیری داشته است.