شناسهٔ خبر: 148304 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی انجام شد؛

نشست مشترک هماهنگی نهضت ملی مسکن با پیمانکاران و مشاوران این طرح در خراسان رضوی

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی جلسه معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی با مشاورین و پیمانکاران طرح نهضت ملی استان خراسان رضوی به منظور بررسی وضعیت اجرای این طرح در سالن اجتماعات اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی برگزار گردید.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، در این جلسه، محمد علی منصوری معاون مسکن و ساختمان اداره کل با تأکید بر رعایت مشخصات فنی در اجرای پروژه‌ها از سوی پیمانکاران و مشاوران افزود: رعایت مشخصات فنی از سوی پیمانکاران و مشاوران در پروژه‌های اجرایی سبب خواهد شد تا پروژه‌ها از کیفیت بالای ساخت و ساز برخوردار شوند.
وی افزود:پیمانکاران و مشاوران بازوان اجرایی در اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح استان بوده و وظیفه سنگینی درجهت آبادانی و ساخت و ساز در سطح استان بر دوش گرفته اند.
 منصوری تصریح کرد: این اداره کل آمادگی کامل جهت استقبال از نقطه نظرات و پیشنهادهای سازنده و مؤثر پیمانکاران و مشاوران در اجرای مدیریت راهبردی پروژه‌های راه و شهرسازی را داشته تا در سایه همکاری و تعامل و همدلی شاهد پیشرفت پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سطح استان باشیم.
در این جلسه حاضران به بیان دیدگاه های خود پرداختند و مقرر گردید جهت رفع موانع طرح های ملی مسکن پیگیری لازم از طریق مراجع ذیربط انجام گیرد.