شناسهٔ خبر: 148309 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اربعین امسال به بیش از ۲۶هزار زائر خارجی در خراسان رضوی خدمات رسانی شد

بازدید مدیرکل اتباع خارجی استانداری از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی در بازدید از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی، از مدیرکل و کارکنان این مجموعه جهت ساماندهی و برنامه‌ریزی‌های به موقع برای اجرای با شکوه مراسم اربعین حسینی(ع) و دهه پایانی ماه صفر تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خراسان رضوی ، حسین شرافتی راد گفت: ما هر روز در پایانه‌های مرزی استان خدمات رسانی به اتباع افغانستانی را داریم و کار بسیار بزرگی در حال اجرا است.

شرافتی راد بیان داشت: خوشبختانه ما برای تردد و حمل و نقل اتباع افغانستان هیچ مشکلی در مرز نداشتیم و درآمد بسیاری را برای ناوگان فعال در این بخش داشته و اگر امروز ما شاهد اجرا و ساماندهی درست و اصولی در اجرای برنامه و مراسم ویژه و با شکوه اربعین هستیم، این امر را مدیون تمامی زحمات فعالان در حمل و نقل و به ویژه مدیران و مسؤلان این حوزه و تمامی کارکنان و فعالان راهداری و حمل و نقل جاده ای در استان بودیم که جای تشکر و قدردانی دارد.

اربعین امسال به بیش از ۲۶هزار زائر خارجی خدمات رسانی شد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی در این دیدار اعلام کرد: اربعین امسال به بیش از ۲۶هزار زائر افغانستانی و پاکستانی اعزام شده به مراسم اربعین خدمات رسانی شد.

جعفر شهامت ضمن عرض خیر مقدم به آقای شرافتی راد مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی گفت: برنامه‌ریزی و خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) امسال در بازه زمانی ۴۵روزه صورت گرفت و به دلیل برنامه‌ریزی منسجم زمانی ومکانی موفق شدیم ساماندهی مدون و موفقی را برای تمامی زائران کربلا به همراه داشته باشیم.

وی افزود: بخشی از زائران افغانستانی اربعین از ساکنان استان بودند و برخی نیز با اخذ ویزای اربعین راهی کربلا شدند و زائران پاکستانی نیز به صورت ترانزیت و بدون وسیله نقلیه به مشهد وارد شدند که علی رغم فشار بسیار موفق شدیم به خوبی این دسته از زائران را ساماندهی و به کربلا اعزام شوند و در زمان بازگشت نیز با هماهنگی‌های صورت گرفته و کمترین مشکل به وطن خود بازگشتند.

در پایان شرافتی راد مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی از مدیر کل و تعدادی از کارکنان فعال در حوزه حمل و نقل استان با اهداء لوح سپاس ، تقدیر و تشکر به عمل آوردند.