شناسهٔ خبر: 148318 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

تقدیر وزیر راه و شهرسازی از شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در ساخت آزادراه شیراز- اصفهان

بذرپاش امضا در پی نقش آفرینی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در ارائه خدمات مطالعاتی، مشاوره‌ای و انجام آزمایشات کنترل کیفیت عملیات احداث آزاد راه شیراز- اصفهان، وزیر راه و شهرسازی از مدیرعامل و کارکنان شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی  از شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در عملیات احداث آزادراه شیراز- اصفهان تقدیر کرد.

در متن این تقدیرنامه خطاب به مجید کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک آمده است: بی‌شک توسعه اقتصادی، اجتماعی و در نهایت توسعه پایدار کشور مرهون توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل است و آزادراه شیراز- اصفهان یکی از ابر پروژه‌های راهسازی کشور است که نیل به این اهداف را محقق می‌سازد.

ساخت و بهره‌برداری این آزادراه، به عنوان راهی ماندگار از پهنه تاریخ و ادب به دیار فرهنگ و هنر و بزرگترین آزادراه کشور، برگ زرینی از همت والا و ارائه سترگ تلاشگران این مرز و بوم در راه اعتلا و سربلندی ایران اسلامی است.

ضمن تقدیر از زحمات بی دریغ جنابعالی در اتمام این پروژه عظیم، از خداوند منان توفیق روز افزون و خدمت بیش از پیش به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برایتان مسالت دارم.