شناسهٔ خبر: 148321 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

با حضور نیروهای امدادی و امنیتی انجام شد؛

تمرین کامل طرح اضطراری فرودگاه بین‌المللی کرمان

طرح اضطراری فرودگاه کرمان با حضور نیروهای امدادی و امنیتی مستقر در فرودگاه کرمان، تمرین کامل طرح اضطراری فرودگاه بین‌المللی کرمان انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاه کرمان، تمرین کامل طرح اضطراری فرودگاه بین‌المللی کرمان با حضورنیروهای امدادی و امنیتی مستقر در فرودگاه و شهرکرمان انجام شد .

علی جزینی زاده مدیر کل فرودگاه های استان کرمان در این خصوص اظهار داشت: با حضور مدیر کل دفتر مقررات فرودگاهی، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت و هیات ارزیاب همراه، تمرین دوسالانه کامل طرح اضطراری با سناریوی خروج هواپیمایBAE۱۴۶ در حین نشستن از باند ۳۴ چپ و متعاقبا ایجاد حریق در یکی از موتورهای هواپیما برگزار شد.

شایان ذکر است در این تمرین علی بابائی فرماندار کرمان در سخنانی حضور تمامی ارگان های امدادی و...در عموم تمرین ها را بسیار ضروری اعلام و تاکید کرد: انجام رزمایش و تمرین های متعدد و ارزیابی مشخص از ان ، میزان آمادگی دستگاه های مختلف بوده و مورد مطالبه است.

در ادامه ابراهیم کریمی مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری بر آمادگی کامل تاکید و خاطر نشان کرد: پیش آمادگی و حضور نیروهای عمل کننده با شرکت در تمرین های مختلف ارزیابی و تضمین کننده حضور در بحران های احتمالی و غیر قابل پیش بینی بوده و مورد مطالبه استان است.

وی همچنین با اشاره به آغاز هفته پدافند غیر عامل از برگزاری این تمرین در ابتدای این هفته از توجه مدیر کل فرودگاه های استان کرمان تقدیر کرد.