شناسهٔ خبر: 148322 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ترانشه برداری و اصلاح نقطه حادثه خیز پیچ بیجورد در محور بردسکن – سبزوار

اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بردسکن رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان بردسکن از انجام ترانشه برداری و اصلاح نقطه حادثه خیز پیچ بیجورد در محور بردسکن – سبزوار خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه‌وشهرسازی از خراسان‌رضوی، محمد امین پور اسماعیلی رییس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان بردسکن گفت: در راستای آشکارسازی راه‌های حوزه استحفاظی با استفاده از بیل مکانیکی اعزامی از اداره کل، ترانشه برداری و برداشت حدود ۱۰هزار متر مصالح از محل پیچ حادثه‌خیز محور بردسکن – سبزوار معروف به پیچ بی‌جورد که یکی از مسیرهای حادثه‌خیز بوده و به علت عدم دید کافی همواره مخاطرات زیادی برای رانندگان در بر داشت، انجام و نقطه مذکور اصلاح شد.

وی ادامه داد: فعالیت‌های مستمر و مفیدی در حوزه راهداری نیز انجام شده که از جمله می‌توان به انجام ۷۳۰ مترمربع لکه‌گیری هندسی و همچنین تیغ زنی و مرمت راه‌های شوسه به طول ۲۳ کیلومتر و اجرای شیب شیروانی  به میزان ۸۵۰ متردر محور بردسکن به سبزوار اشاره کرد.

رییس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان بردسکن با اشاره به ایمن‌سازی راه‌های شهرستان افزود: نصب ۷۵ عدد علائم، رنگ آمیزی سرعت کاه به تعداد ۱۱ مورد، مرمت علائم ۱۱۲ عدد، رنگ آمیزی پایه تابلو ۲۳ عدد، بوته زنی و تسطیح حرائم به طول ۵ کیلومتر از دیگر اقدامات اداره در مهر ماه۱۴۰۲ بوده است.

پوراسماعیلی به موضوع گشت‌های راهداری اشاره کرد و افزود: با توجه به اهمیت کنترل ناوگان حمل‌ونقل، بازدیدهای مستمر از شرکت‌های حمل‌ونقل کالا و مسافر انجام می‌شود.