شناسهٔ خبر: 148344 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان:

فعالان حمل و نقل جاده‌ای پیشروان حفظ و توسعه اقتصاد هستند

46a5ceaa-4ea1-4a28-9a1d-42541b6a4006.jpg  مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در دیدار با انجمن شرکت های حمل و نقل شهرستانی های بازرگان و ارومیه از فعالان حوزه حمل و نقل به عنوان پیشرو در حوزه اقتصاد مملکت یاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، ایرج دست نشان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در دیدار با انجمن شرکت های حمل و نقل شهرستانی های بازرگان و ارومیه از فعالان حوزه حمل و نقل به عنوان پیشرو در حوزه اقتصاد مملکت یاد کرد و گفت: چرخه اقتصاد کشور با دستان توانمند شما در حوزه حمل و نقل می چرخد و برای رسیدن به اهداف عالی نظام در این رابطه تعامل بین انجمن ها و مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای باید افزایش یابد.

 وی افزود: معیشت مردم ارتباط مستقیم با حوزه حمل و نقل دارد و این وظیفه بخش حمل و نقل جاده ای بویژه در استان آذربایجان غربی را حساس تر می کند.

دست نشان خاطر نشان کرد: استان آذربایجان غربی ۲۵ شرکت حمل و نقل در بخش بین الملل دارد و دهها شرکت حمل و نقلی داخلی در این استان فعال است و باید برای سربلندی و ارتقاء صنعت حمل و نقل در زمینه های کالا، مسافر و بین الملل نسبت به حل مشکلات قدم برداریم تا با توجه بیشتر به صنعت حمل و نقل و افزایش تعامل ها شاهد رونق اقتصاد کشور مان باشیم.