شناسهٔ خبر: 148385 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر:

نقطه حادثه خیز گردنه عامری تعریض و ایمن سازی می‌شود

نقطه حادثه خیز گردنه عامری بوشهر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: با پیگیری های انجام شده از سوی مسئولان استانی، نمایندگان مجلس و وزارت راه و شهرسازی، عملیات تعریض و ایمن سازی گردنه عامری شهرستان دیلم آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: با پیگیری های انجام شده از سوی مسئولان استانی، نمایندگان مجلس و وزارت راه و شهرسازی، عملیات تعریض و ایمن سازی گردنه عامری شهرستان دیلم آغاز شد.

اخترشناس در حاشیه بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر از این پروژه افزود: ایمن سازی محدوده روستای عامری در محور دیلم به بهبهان مطالبه چندین ساله مردم این روستا و کاربران جاده ای بوده که در دولت سیزدهم محقق شد.

وی اظهار کرد: این پروژه به طول ۱/۵ کیلومتر و اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریال از ابتدای گردنه عامری با عملیات خاک برداری،خاکریزی، تعریض ابنیه و روکش آسفالت ایمن سازی خواهد شد.

اخترشناس با بیان اینکه محور دیلم- بهبهان به عنوان دروازه ورود و خروج استان های بوشهر و خوزستان اهمیت بالایی دارد گفت: سال گذشته قطعه اول محور دیلم به بهبهان افتتاح شد و تکمیل آن تا گردنه عامری هم در مصوبات سفر دوم ریاست جمهوری ابلاغ شده و به زودی اجرایی می شود.