شناسهٔ خبر: 148435 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی:

بیمارستان ۵۴۰ تختی کرمانشاه با ۲ هزار میلیاردتومان اعتبار تکمیل می‌شود

بیمارستان مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی ضمن بازدید از روند اجرای بیمارستان ۵۴۰ تختی کرمانشاه که در مرحله اسکلت ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد از نیاز به تکمیل این بیمارستان با ۲ هزار میلیاردتومان اعتبار خبر داد.

علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اعلام خبر بازدید از بیمارستان ۵۴۰ تختی کرمانشاه، گفت: این بیمارستان که احداث آن از سال ۱۳۹۴ آغاز شد یکی از ضرورت‌هایی است که در استان پیش‌بینی شد و در حال اجراست.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: بیمارستان ۵۴۰ تختی کرمانشاه در حال حاضر در بخش اسکلت ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی تصریح کرد: در صورت تامین اعتبار این پروژه می‌تواند طی دو سال به اتمام برسد. تکمیل این پروژه بیمارستان به ۲ هزار میلیاردتومان اعتبار نیاز دارد.

نبیان توضیح داد: این بیمارستان در ۱۲ طبقه و در ۶ بلوک احداث خواهد شد. مساحت زمین این بیمارستان ۶۹ هزار و ۲۴ مترمربع و مساحت ساختمان اصلی ۵۴ هزار و ۸۳۷ مترمربع است و دارای تمامی بخش های اختصاصی و بستری است.

به گفته وی، بیمارستان ۵۴۰ تختی کرمانشاه دومین بیمارستانی است که در استان کرمانشاه احداث می‌شود. پیش‌تر، بیمارستان ۴۰۰ تختی امام رضا(ع) در این استان توسط سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی احداث شد.

گفتنی است در جریان این بازدید، استاندار، معاون عمرانی استاندار، رییس سازمان برنامه و بودجه استان، مدیرکل راه و شهرسازی استان، رییس دانشگاه علوم پزشکی، مدیرکل اقتصاد و دارایی استان نیز حضور داشتند.

همچنین در جلسه روند اجرای این پروژه بیمارستانی، روش‌های تامین مالی پروژه نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.