شناسهٔ خبر: 14845 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

حوزه جاده‌ای در هفته‌ای که گذشت؛

بسیج ۱۷ هزار اتوبوس برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی/ کاهش سهمیه پایه گازوئیل برای ناوگان عمومی/ بهره‌برداری از آزادراه تهران-شمال تا ۵ سال آینده

راهپیمایی اربعین بسیج ۱۷ هزار اتوبوس برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی٬ کاهش سهمیه پایه گازوئیل برای ناوگان عمومی و بهره‌برداری از آزادراه تهران-شمال تا ۵ سال آینده از اخبار مهم حوزه جاده‌ای در هفته‌ای که گذشت بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، مهمترین اخبار حوزه جاده‌ای به شرح زیر است:

محمد سعیدی‌کیا رئیس بنیاد مستضعفان

آزادراه تهران-شمال تا ۵ سال آینده زیربار ترافیک می‌رود

علی نورزاد مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل

کنارگذر ایرانشهر به طول ۲۵ کیلومتر به عنوان آخرین حلقه اتصال مسیر چابهار- نیکشهر- ایرانشهر به زودی به طور رسمی بهره‌برداری می‌شود.

داود کشاورزیان رئیس سازمان راهداری

در روزهای برگشت زائران از مراسم اربعین در عتبات عالیات٬ اتوبوس‌ها و ناوگان حمل‌ونقل عمومی مجبور هستند که یک سرخالی تا مرز رفته و از آنجا اقدام به مسافرگیری کنند بنابراین نرخ‌گذاری‌‌ غیرواقعی بلیت بازار سیاه ایجاد می‌کند

سازمان راهداری و تعزیرات حکومتی بر بلیت‌فروشی نظارت دارند

شهرام آدم‌نژاد سخنگوی کارگروه سامانه نظارت پایش هوشمند تردد ناوگان عمومی

سهمیه پایه سوخت گازوئیل برای ناوگان حمل و نقل عمومی هر ماه در ۲ پیمانه واریز شد اما این سهمیه از آذر ماه کاهش و هر ماه در ۴ پیمانه واریز می‌شود.

محسن حاجی اسماعیلی مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری

شرکت‌های حمل‌ونقل مسافر از پیش فروش بلیت و صدور صورت وضعیت برای مسیرهایی غیر از مسیرهای منتهی به مرزهای مهران٬ شلمچه و چذابه در بازه زمانی ۸ تا ۱۸ آذر منع شدند.

۱۷ هزار اتوبوس برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی بسیج شدند

محمدجواد عطرچیان مدیرکل دفتر ترانزیت و پایانه‌های مرزی

شکایتی از نحوه‌ خدمات‌رسانی به زائران در پایانه‌های مرزی نداشتیم. پارکینگ‌ لازم نیز برای خودروهای شخصی فراهم است. آمار زائران حسینی در اربعین به بیش از ۲ میلیون نفر می‌رسد.

نظر شما