شناسهٔ خبر: 148467 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در قزوین مطرح شد:

برنامه‌های جدیدی در وزارت راه و شهرسازی برای خدمت به کارکنان در حال انجام است

دکتر زهره ای معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی گفت:کارهای بزرگی در وزارت راه و شهرسازی برای خدمت به کارکنان در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان قزوین)، محمد علی زهره ای معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در سفر یک روزه به استان قزوین، در نشست شورای هماهنگی راه و شهرسازی این استان گفت: به زودی کارهای بزرگی در وزارت راه و شهرسازی جهت خدمت به کارکنان انجام خواهد شد.

 وی ادامه داد: قرارگاه ساخت مسکن برای کارکنان راه و شهرسازی ایجاد شده است و به زودی اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.

زهره ای بیان داشت: مجموعه امکانات رفاهی همه دستگاه های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی متعلق به همه کارکنان وزارت راه است، اینگونه نیست امکانات یک دستگاه فقط برای خودش باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در ادامه این جلسه در خصوص بیمه تکمیلی، احکام جدید و افزایش حقوق کارکنان، کمیته انتصابات و مدیر پرور، حضور بانوان در پست های مدیریتی و تعریف جدید ساختار جدید مطالبی را بیان کرد.

گفتنی است دیدار با خانواده های معظم شهدا، دیدار با کارکنان، بازدید از پروژه‌های مسکن، دیدار با نخبگان و دیدار با انبوه سازان از جمله برنامه های حضور وی در استان قزوین است.