شناسهٔ خبر: 148482 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان؛

۸۱ نفر از نیروهای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر تبدیل وضعیت شدند

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر از تبدیل وضعیت استخدامی ۸۱ نفر از کارکنان این اداره از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) ابوطالب لواسانی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر از تبدیل وضعیت استخدامی ۸۱ نفر از کارکنان این اداره از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون خبر داد.

لواسانی اظهار کرد: بر اساس بند «د» و «و» تبصره (۲۰) قانون بودجه سالهای ۱۴۰۰و۱۴۰۱ کل کشور این نیروها شامل ۸ نفر پیمانی، ۵ نفر شرکتی، یک نفر رسمی آزمایشی، ۵ نفر شرکتی و ۶۳ نفر قراردادی به رسمی قطعی تبدیل وضعیت شده یا درحال انجام است.

وی با اشاره به اهتمام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر درخصوص ترویج و تشویق جوانی جمعیت که مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است، یادآور شد: در این راستا از ابتدای سال ۱۱ نفر از همکاران مشمول پاداش ده میلیون تومانی فرزندآوری و ازدواج شده اند.

لواسانی همچنین از پیگیری برای برخورداری همکاران از طرح نهضت ملی مسکن و تخصیص زمین به آنها خبر داد که امید می رود شاهد خبرهای خوبی در این خصوص باشیم.

وی درباره مهمترین اقدامات معاونت توسعه مدیریت و منابع طی نیمه نخست امسال گفت: بروز رسانی اطلاعات و حکم کارگزینی ۸۴۶ نفر از همکاران در سامانه کارمند ایران، تمدید بیمه تکمیلی ۵۱۶ نفر، ۱۴ مورد ارتقاء رتبه و طبقه، برقراری اولاد و افزایش اولاد،اعمال مدرک تحصیلی، آرشیو الکترونیکی ۴۳۰۰ سند بایگانی، ۴۳ مورد تجهیز و ارایه خدمات مهمانسرا، تجهیز ساختمان های اداری مرکز استان و برگزاری استعلامات خودرو استیجاری و نیروی انسانی توسط این معاونت پیگیری و اجرایی شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر در پایان تصریح کرد: رویکرد ما در این معاونت بر پایه منزلت، معیشت و هماهنگی نیروهای انسانی است و در این مسیر از همه ظرفیت ها بهره خواهیم برد.