شناسهٔ خبر: 148491 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به‌منظور بررسی مشکلات و رفع موانع انجام شد

بازدید مدیرکل و معاون فنی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد از مجموعه پایانه بار یزد

بازدید از پایانه بار یزد در راستای بررسی مسائل و رفع موانع پایانه بار استان یزد، مدیرکل و معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد، با همراهی مدیر پایانه بار و رئیس اداره حراست از این مجموعه بازدید و جهت حل مشکلات برخی دستورات را صادر کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد، محمد رستگاری مدیرکل به همراه حامد معتمدی معاون فنی و راه‌های روستایی، میلاد رضایی رئیس اداره حراست این اداره کل و همچنین علیرضا مشرف مشاور مدیرکل و مدیر پایانه بار با حضور در محل پایانه بار یزد و گفتگو با کارکنان و مدیران شرکت‌های حمل‌ونقلی، از نزدیک در جریان مشکلات موجود قرار گرفته و جهت رفع آن تصمیماتی اخذ نمودند.

معتمدی دراین‌باره اظهار کرد: طی این بازدیدها از خدمات عمومی پایانه بار شامل نمازخانه، مسجد، سرویس بهداشتی، محوطه پارکینگ، سالن‌های اعلام بار و برخی شرکت‌های حمل‌ونقلی بازدید به عمل آمد.

وی خاطرنشان کرد: قرارداد تعمیر و نگهداری پایانه بار و بازدید از پروژه در حال انجام، عملکرد شرکت خودگردان، مشکلات شرکت‌های حمل‌ونقلی مستقر در پایانه و مسائل مربوط به کارکنان این واحدها، مشکلات پرسنل سالن‌های اعلام بار نیز از جمله مواردی بود که در این بازدید مورد بررسی قرار گرفت.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد ادامه داد: در جریان گفتگو با امام جماعت پایانه نیز دیدگاه‌ها و پیشنهاداتی مطرح و مقرر شد این نقطه نظرات در قالب قرارداد تعمیر و نگهداری گنجانده و مرتفع شود.