شناسهٔ خبر: 148522 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ببینید| برگزاری اختتامیه مسابقات ورزشی کارکنان شورای هماهنگی راه وشهرسازی گیلان ویژه هفته تربیت بدنی

گیلان- اختتامیه مسابقات ورزشی اختتامیه مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه های وابسته به وزارت راه وشهرسازی در استان گیلان ویژه هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور مسئولین و کارکنان راه و شهرسازی استان و جمعی از مدیران شورای هماهنگی راه و شهرسازی گیلان برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (گیلان)، اختتامیه مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه های وابسته به وزارت راه وشهرسازی در استان گیلان ویژه هفته تربیت بدنی و ورزش در چهار رشته ورزشی والیبال (ویژه آقایان)  تنیس روی میز ، دارت و شطرنج (آقایان وبانوان ) با حضور مسئولین و کارکنان راه و شهرسازی استان و جمعی از مدیران شورای هماهنگی راه و شهرسازی گیلان برگزار شد.
در فینال این دوره از مسابقات دررشته والیبال تیم اداره کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان با برتری مقابل تیم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان به مقام قهرمانی دست پیدا کرد و در دیدار رده بندی تیم فرودگاه سردار جنگل رشت با پیروزی برابر حریف خود عنوان سومی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.
در بخش برادران در رشته تنیس روی میزمجتبی شالچیان، در رشته دارت، سجاد اعتمادی و در رشته شطرنج مرتضی صادقی هر سه از راه و شهرسازی گیلان عنوان قهرمانی را کسب کردند.
در بخش بانوان در رشته تنیس روی میز فاطمه حسینی از آزمایشگاه مکانیک خاک گیلان، در رشته دارت سیده فاطمه رضوی از اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و در رشته شطرنج مهرنوش برزگر از بانک مسکن قهرمانی را از آن خود کردند.
گفتنی است این مسابقات به همت کمیته ورزشی وبه میزبانی اداره کل راه وشهرسازی گیلان برگزار گردید.