شناسهٔ خبر: 148555 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مسئولان اداره کل زندانهای و راه و شهرسازی آذربایجان شرقی انجام شد؛

بازدید از پروژه‌های توسعه اردوگاه بازپروری و تکمیل ندامتگاه مرند

بازدید با حضور معاونت و مسئولان اداره‌کل زندان‌ها و نمایندگان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی از پروژه های توسعه اردوگاه بازپروری و تکمیل ندامتگاه مرند بازدید بعمل آمد.

به گزارش پایگاه وزارت راه  شهرسازی (آذربایجان شرقی)،در بازدید از پروژه‌های توسعه اردوگاه بازپروری و تکمیل ندامتگاه مرند آقایی معاونت مالی و اداری اداره کل زندانهای آذربایجان شرقی و رستمی مهر معاونت مهندسی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی  متولی و مجری پروژه و مسئولان مربوطه از اجرای پکیج تصفیه فاضلاب اردوگاه بازپروری واقع در ۲۰ کیلومتری شهر کشکسرای بازدید بعمل آوردند.

رستمی مهر معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی در جریان این بازدید افزود: پکیج تصفیه فاضلاب اردوگاه شامل حوضچه های جمع آوری فاضلاب، سیستم آشغالگیر، لوله های  چربی و سختی گیربوده و قابلیت تصفیه ۲۲۵ متر مکعب فاضلاب در روز را دارد که محصول نهایی آن، آب قابل استفاده در فضای سبز مجموعه است.

وی افزود: برای کل مجموعه توسعه اردوگاه بازپروری با زیربنای ۱۲۵۰ مترمربع تاکنون ۸ میلیارد تومان هزینه گردیده و با توجه به پیشرفت بالای پروژه، امید است سیستم پکیج مذکور تا پایان سال جاری وارد مدار بهره‌برداری شود.

در ادامه این بازدید آقایی(معاون مالی و اداری سازمان زندانهای استان) افزود: پروژه زندان مرند با زیربنای ۲۶۰۰ مترمربع با واقع شدن در ورودی شهر مرند تاکنون حدوداً ۱۷ میلیارد تومان هزینه گردیده است.

آقایی با اظهار اینکه پیشرفت فیزیکی کل ساختمانها و تاسیسات حدود ۶۰ درصد بوده افزود: در صورت تامین اعتبار مورد نیاز فازهای بعدی آن تا پایان سال جاری قابل بهره برداری خواهند بود و همچنین قول مساعد در خصوص پیگیری تامین اعتبار برای این پروژه را دادند.