شناسهٔ خبر: 148556 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برترین‌های جشنواره فرهنگی_ورزشی کارکنان وزارت راه و شهرسازی در کرمانشاه مشخص شدند

نفرات برتر جشنواره فرهنگی_ورزشی کارکنان زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی مشخص شدند جشنواره فرهنگی_ورزشی کارکنان وزارت راه و شهرسازی در کرمانشاه با حضور تیم‌های ورزشی ادارات زیر مجموعه این وزارت در استان کرمانشاه برگزار شد.

به‌گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)، مصطفی مرادی مسئول ورزش اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ۳۹ ورزشکار و ۳ تیم در قالب چهار رشته ورزشی شامل والیبال، شطرنج و تنیس روی میز در این مسابقات حضور داشتند، گفت: در پایان این مسابقات، در رشته ورزشی شطرنج، سعید شربتی از آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان، نفر اول، مسعود مظهری از اداره‌کل راه و شهرسازی، نفر دوم و وحید صمدی از آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به مقام سوم یافت. ثریا یاوری نیز در بخش بانوان به مقام اول دست یافت.

مصطفی مرادی با اعلام اینکه تیم والیبال فرودگاه کرمانشاه در این مسابقات حایز رتبه اول شد, افزود: در رشته ورزشی تنیس روی میز، محمد ذوقی از بانک مسکن، نفر اول، مهدی جمشیدی از فرودگاه، نفر دوم و مهدی رضایی از راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، نفر سوم و علیرضا قیطاسی از اداره‌کل راه و شهرسازی به مقام چهارم دست یافت. مرضیه آذرنیا نیز در بخش بانوان به مقام اول دست یافت.

مسئول ورزش اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه تصریح کرد: در رشته ورزشی دارت نیز سیدحکمت حسینی مقام اول, مصطفی مرادی مقام دوم و هومن احمدپور به مقام سوم دست یافت و در بخش بانوان, وفا ملکی, پرستو صفری و فریده یارمرادی حایز مقام اول تا سوم شدند.