شناسهٔ خبر: 148558 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بررسی عملکرد اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی با حضور رئیس اداره کل گزینش

بازدید رئیس اداره کل گزینش وزارت راه و شهرسازی با سفر به آذربایجان شرقی در دیدار با مدیر کل راه شهرسازی آذربایجان شرقی عملکرد اداره راه و شهرسازی آذربایجان شرقی در طرح جوانی جمعیت و پروژه های نهضت ملی مسکن را رضایت بخش اعلام کرد.

به گزارش پایگاه وزارت راه وشهرسازی (آذربایجان شرقی)، با حضور دروگر، رئیس اداره کل گزینش وزارت راه وشهرسازی، امیر بخشی زاده مدیرکل راه وشهرسازی استان، مشاور فرهنگی و ارتباطات واطلاع رسانی مدیرکل، معاون شهرسازی، معاون مسکن وساختمان، سرپرست اداره بازرسی، جلسه ای به منظور بررسی عملکرد و حقوق شهروندان در اداره کل راه وشهرسازی استان برگزار شد.

رئیس اداره کل گزینش وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اینکه توسعه‌ عملکرد کارمندان به مشارکت بهتر آنان، افزایش بهره‌وری و فرهنگ مثبت‌تر محیط کار کمک می‌کند افزود: آموزش کارمندان، سازمان را تقویت کرده و به کسب‌وکار رونق می‌بخشد.

وی از عملکرد این اداره در پیشرفت پروژه ها از جمله جوانی جمعیت و پیشرفت پروژه های نهضت ملی مسکن در استان اظهار رضایت کرد و افزود: بدون تردید به کارگیری ابزارهای به روز و کار هماهنگ با سازمانها باعث خواهد شد عملکرد آن سازمان در خدمت رسانی به شهروندان موثر واقع شده و رضایت مردم نسبت به مسئولین از کارنامه درخشانی برخوردار باشد.

دروگر همچنین ضمن بازدید از واحدهای این اداره کل اظهار کرد: نیروی انسانی نقش مهمی در توسعه‌ فرهنگ سازمانی مثبت و بهبود تعامل و بهره وری کارمندان ایفا می‌کند و هم‌چنین سلامت روانی آنان و توسعه‌ فردی‌شان را بر عهده می‌گیرد.

وی در ادامه افزود: شایسته است با تکیه بر تقوای الهی و رعایت کامل قوانین و مقررات رسیدگی به تخلفات اداری در اجرای عدالت با تعمق و تامل در امور ارجاعی و نیز توجه به حقوق کارمندان در راه ارتقای سلامت نظام اداری اهتمام داشته باشیم.

دروگر ضمن بازدید و دیدار با کارکنان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی از نزدیک به مشکلات همکاران رسیدگی و دستورات لازم را جهت پیگیری آنها صادر کرد.