شناسهٔ خبر: 148644 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ثبت بیش از ۱۶ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ خوزستان در مهرماه

ثبت تماس با سامانه 141 رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: در مهرماه امسال بیش از ۱۶ هزار تماس تلفنی با سامانه ۱۴۱به ثبت رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، محسن کجباف رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان اظهار کرد: در مهرماه امسال تعداد ۱۶ هزار و ۲۶۳ تماس با سامانه ۱۴۱ اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان برقرار شد.

وی با بیان اینکه از این تعداد  یک هزار و ۱۶۲ هزار تماس تلفنی پاسخ داده شده است، افزود: با توجه به اینکه برخی اطلاعات مورد نیاز کاربران جاده‌ای از جمله آخرین وضعیت راه‌ها، انسداد محورها و آخرین وضعیت محورهای دارای کارگاه فعال راهداری هر دو ساعت در سامانه ۱۴۱ استان بروز رسانی می‌شوند، تعدادی از تماس گیرندگان پاسخ سوالات خود را از طریق تلفن گویا دریافت می‌کنند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان  بیان کرد: در بازه زمانی یادشده ۳۳۵ شکایت به ثبت رسیده است که  از این تعداد ۱۶۳ شکایت مربوط به حمل‌ونقل کالا،  ۳۲ شکایت حمل‌ونقل مسافر،  ۱۳۰ شکایت مشکلات راه و ۱۰ شکایت در بخش عوارضی و مراکز رفاهی بودند.