شناسهٔ خبر: 148758 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

انجام حدود ۱۴۵۰ فعالیت در حوزه پیمان و رسیدگی راهداری استان کرمان طی ۶ ماه نخست سال جاری

انجام حدود 1450 فعالیت در حوزه پیمان و رسیدگی راهداری استان کرمان طی شش ماهه نخست سال جاری رئیس اداره پیمان و رسیدگی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمان گفت: حدود ۱۴۵۰ فعالیت در حوزه پیمان، مناقصات بزرگ، انعقاد قراردادها و بررسی صورت کارکردهای راهداری توسط اداره پیمان و رسیدگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان انجام شده و مورد رسیدگی قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری و زارت راه و شهرسازی(کرمان)، محمدعلی تقی‌زاده رئیس اداره پیمان و رسیدگی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمان با اعلام انجام حدود ۱۴۵۰ فعالیت در حوزه پیمان و رسیدگی راهداری استان کرمان طی ۶ ماه نخست سال جاری گفت: تعداد ۱۱ اداره از ادارات زیر مجموعه راهداری و حمل و نقل استان کرمان از خدمت گیرندگان اداره پیمان و رسیدگی هستند که در این راستا می توان به ادارات نگهداری راه، ابنیه فنی و ایمنی راهها،حریم راه‌، مرکز مدیریت راهها، اداره ماشین آلات راهداری، ذیحسابی و امور مالی و فناوری اطلاعات، راههای روستایی و... اشاره کرد.

تقی‌زاده افزود: طی ۶ ماهه اول امسال حدود۵۷۰ صورت وضعیت مورد رسیدگی قرار گرفته است، تعداد ۱۱۵ قرارداد تمدید و ۷۵ مورد حکم موقت و قطعی در جلسات کمیسیون‌ها صادر شده است.

وی در ادامه با اشاره به این مطلب که در شش ماهه اول امسال تعداد ۱۶۶ مناقصه برگزار و در ادامه قراردادهای مربوط به آن به پیمانکاران ابلاغ شده است، گفت: ۱۰۵ مورد مکاتبه برای پیش پرداخت و ۵۵ مورد انواع ضمانتنامه حسن انجام کار و تعهدات آزادسازی شده است.

رئیس اداره پیمان و رسیدگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان افزود: حدود ۲۴۰ مناقصه منتشر و همچنین در مجموع از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور حدود ۱۵۰ مناقصه با حضور مسئولین و اعضای ثابت کمیسیون مناقصات بازگشایی شده است.