شناسهٔ خبر: 148761 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

محور مواصلاتی روستای «گِل سرخ» آسفالت شد

مالکی رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه‌های فرعی و روستایی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: محور مواصلاتی روستای گل سرخ و مالک‌آباد به طول تقریباً ۲ کیلومتر آسفالت شد.

 گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری) علیرضا مالکی گفت: روستای گلِ سرخ واقع در بخش صمصامی شهرستان کوهرنگ است که آسفالت این محور یکی از مطالبات دیرینه مردم این روستا بود.

رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه‌های فرعی و روستایی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این روستا بالغ بر ۵۰ خانوار سکنه دارد، افزود: محور مواصلاتی روستای گل سرخ و مالک‌آباد به طول تقریباً ۲ کیلومتر و یکی از محورهای مورد هدف گردشگری استان است.

وی ادامه داد: بهسازی و روکش آسفالت این محور علاوه بر تسهیل تردد، کاهش مصرف، تسهیل در خدمات‌رسانی بهتر به مردم این ۲ روستا موجب توسعه گردشگری و رونق اقتصادی ساکنان این روستاها و بخش نیز خواهد شد.

مالکی اظهار کرد: عملیات آسفالت این محور از سال ۱۴۰۱ آغاز شد و در شهریور ماه سال جاری به پایان رسید که بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه هزینه شد.