شناسهٔ خبر: 148763 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تشریح وضعیت اجرایی سند توسعه شهرستان کوهرنگ

سند رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه‌های فرعی و روستایی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: پروژه‌ها در سند توسعه هر شهرستان با توجه به تامین و تخصیص اعتبار لازم پیش‌بینی و اجرا می‌شوند و پس ازتامین و تخصیص اعتبار در این شهرستان بهسازی و روکش محورهای فاقد آسفالت در دستور کار قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( اداره‌کل راهداری و حمل‌نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری،) سوالات مطرح شده مطالبه‌گران در گروه (صدای مطالبه‌گران چهارمحال وبختیاری) در خصوص اطلاع از نحوه اجرای برنامه پیش‌بینی شده ۴ ساله در سند توسعه شهرستان کوهرنگ با محوریت ساخت ۲۵۰ کیلومتر جاده روستایی و ۳۰۰ کیلومتر روکش آسفالت پس از گذشت ۲ سال از این سند از مسئول مربوطه پیگیری شده است.

علی‌رضا مالکی در این راستا گفت: پروژه‌ها در سند توسعه هر شهرستان با توجه به تامین و تخصیص اعتبار لازم پیش‌بینی و اجرا می‌شوند و پس ازتامین و تخصیص اعتبار در این شهرستان بهسازی و روکش محورهای فاقد آسفالت در دستور کار قرار می‌گیرد.

رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه‌های فرعی و روستایی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: کل اعتباری که سال گذشته جهت اجرای پروژه‌های عمرانی سند توسعه شهرستان کوهرنگ در نظر گرفته شد ۶ میلیارد تومان بود که بخشی از این پول صرف بهسازی و روکش آسفالت آنتی‌های بخش صمصامی شامل روستاهای گل سرخ و محورهای آنتنی بخش مرکزی شامل روستاهای غریب‌آباد، بختیار آباد و بخش‌آباد شد.

وی ادامه داد: بخشی دیگر از این اعتبار نیز در دهستان موگویی این شهرستان صرف روکش آسفالت محور شیخ‌علیخان به غار یخی به طول ۱۰.۵ کیلومتر شد.

مالکی در پایان گفت: همچنین اقدامات لازم جهت بهسازی و روکش آسفالت محور لبد بخش بازفت این شهرستان به طول ۴ کیلومتر ازطریق همین بودجه انجام شده است.

رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه‌های فرعی و روستایی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای افزود: شایان ذکر است بهسازی و تکمیل ابنیه فنی محورهای تبرک به تلخدان، حسین آباد به نازی، تیک به هوشوت دره مولا و تکمیل انیه فنی محور بی‌راهگان دهستان موگویی بخش بازفت این شهرستان نیز انجام شده است.