شناسهٔ خبر: 148779 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تجلیل معاون وزیر راه و شهرسازی از مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان

محمد جولانژاد معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، با اعطای لوح تقدیر از تلاش های مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان در اربعین حسینی(ع) ۱۴۰۲ تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، داریوش امانی رئیس سازمان راهداری و حمل و جاده ای در مراسم تجلیل از فعالان حمل و نقل جاده ای،  با اعطای لوح از تلاش های محمد جولانژاد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان در اربعین حسینی(ع) ۱۴۰۲ تقدیر کرد. در متن این لوح آمده است:

راز ماندگاری اربعین در پیوستگی قیام حسینی و پیام ‌های روشنگر مظلوم‌ترین کاروان اسرای تاریخ نهفته است. بی‌شک همت و حمیت مبتنی بر شور و شعور شیعیان و عاشقان آن حضرت در طول تاریخ، مهمترین عامل حفظ، نگهداری و انتقال این فرهنگ از نسلی به نسل دیگر بوده است.

بی شک زحمات صادقانه و خالصانه در خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی(ع) و حرم رضوی  فرصتی برای برداشتن گام هایی هر چند کوچک در پاسداشت این واقعه بزرگ و تکریم این قیام انسانی و ایمانی است. از این رو، با نظر و لطف و عنایت الهی و با تلاش قابل تقدیر جنابعالی و همت مجموعه تلاشگر در اجرای طرح جابجایی زوار اربعین حسینی و حرم رضوی و انجام سفرهای هموطنان به عتبات با موفقیت کم نظیر رقم خورد و کارنامه درخشان خدمتی در آزمون دیگر افزون بر توفیقات گذشته نزد افکار عمومی ثبت و ضبط شد که خدمات انجام یافته به نام تمامی فعالان، دست اندرکاران و کسانی که در مدت زمان اجرایی طرح یاد شده کوشیدند تا آرامش، آسایش و رضایتمندی زائران فراهم آید، نزد خداوند منان و حضرت سید الشهدا و امام رئوف علی بن موسی الرضا محفوظ و مأجور گردید.

فرصت را مغتنم دانسته و از زحمات خالصانه و ارزشمند جنابعالی برای فراهم آوردن ارتقای خدمات و امکانات مورد نیاز زائران اربعین حسینی و حرم رضوی سال ۱۴۰۲ قدردانی و تشکر کنم. امید است که با استعانت از حضرت باری تعالی و در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) توفیق خادم الحسین(ع) بودن و ائمه اطهار در طول عمر، همراه با عزت و سربلندی و عاقبت بخیری قرین راهتان باشد.