شناسهٔ خبر: 148831 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر پایانه مرزی بیله سوار اعلام کرد:

تردد بیش از ۵۱ هزار نفر مسافر از پایانه مرزی بیله سوار

مسافر بیله سوار مدیر پایانه مرزی بیله سوار گفت:در ۷ ماهه گذشته بیش از ۵۱ هزار نفر مسافر از مرز بیله سوار تردد کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل،لطف اله بابایی مدیر پایانه مرزی بیله سوار در بازدید از پایانه مرزی بیله سوار گفت:در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که  ۴۴هزار و۱۰۶ نفر مسافر از مرز تردد کرده بودند ۱۶ درصد افزایش را شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد هزار و۵۶۴ نفر مسافران ایرانی و ۴۹ هزار و۷۰۰ نفر نیز مسافر خارجی است افزود:مسافران ایرانی بصورت پیاده و مسافران خارجی نیز با اتوبوس تردد  کرده اند.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار تعداد مسافران ورودی ایرانی را هزار و۵۴۷ نفر و مسافران خروجی ایرانی را نیز ۱۷ نفر برشمرد و تصریح کرد:در ۷ ماهه گذشته ۲۳ هزار و۹۴۰ نفر مسافر خارجی وارد مرز شده و ۲۵ هزار و۷۶۰ نفر مسافر خارجی از مرز خارج شده است.

بابایی در مدت یاد شده افزایش ۲۵ درصدی تردد مسافران ورودی خارجی را از مرز بیله سوار یادآور شدو اظهار کرد:نسبت به مدت مشاه سال قبل که ۱۹ هزار نفر از مرز تردد کرده بودند امسال افزایش را شاهد هستیم.

وی همچنین در این مدت از افزایش ۱۶ درصدی تردد مسافران خروجی خارجی از مرز بیله سوار خبرداد و خاطرنشان شد:در ۷ ماهه سال گذشته ۲۲ هزار و۲۲۷ نفر مسافر از مرز خارج شده بود که در ۷ ماهه امسال این رقم ۲۵ هزار و۷۶۰ نفر بود.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار در ۷ ماهه گذشته به تردد بیش از ۷۳ هزار دستگاه وسیله نقلیه ائم از پر و خالی از مرز بیله سوار اشاره کرد و ادامه داد:از این تعداد ۳۹ هزار و۷۴۰ دستگاه وارد و ۳۳هزار و۴۳۷ دستگاه نیز از مرز خارج شده است.

بابایی با بیان اینکه در مدت یاد شده ۷۱ هزار و۹۲۵ دستگاه کامیون و هزار و۲۵۲ دستگاه اتوبوس از مرز تردد کرده اند افزود:در تردد وسیله نقلیه اتوبوس از مرز نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۶۲۷ دستگاه بود افزایش ۱۳ درصدی را شاهد هستیم.