شناسهٔ خبر: 148833 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

پروژه بهسازی باند ۲۹ چپ فرودگاه مهرآباد طرح برتر شد

مهراباد روسازی باند ۲۹ چپ فرودگاه بین‌المللی مهرآباد به عنوان طرح برتر و نوآورانه در پانزدهمین دوره همایش ملی و نمایشگاه قیر، آسفالت و ماشین آلات در پانزدهمین دوره همایش ملی در روزهای ۹ تا ۱۱ آبان ماه با حضور وزیر راه و شهرسازی ارائه می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، روسازی باند ۲۹ چپ فرودگاه بین‌المللی مهرآباد به عنوان طرح برتر و نوآورانه در پانزدهمین دوره همایش ملی و نمایشگاه قیر، آسفالت و ماشین آلات ارائه می شود.

پانزدهمین دوره همایش ملی و نمایشگاه قیر، آسفالت و ماشین آلات در روزهای ۹ تا ۱۱ آبان ماه با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی توسط مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران؛ در این همایش طرح و اجرای لایه بازیافت سرد آسفالت در روسازی باند ۲۹ چپ فرودگاه بین المللی مهرآباد به عنوان طرح برتر و نوآورانه توسط محمدجواد عیسی پور رئیس اداره مطالعات و طراحی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران ارائه می شود.

گفتنی است رضا نخجوانی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در اختتامیه این همایش سخنرانی خواهد داشت.