شناسهٔ خبر: 148885 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان:

دیدار هفتگی با همکاران ستادی و شهرستانی برگزار می شود

راهداری خوزستان معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: در راستای تکریم و بررسی مشکلات، دیدار هفتگی با همکاران ستادی و شهرستانی برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، زینب اورکی اظهار کرد: نیروی انسانی از جایگاه ویژه ای برای اداره کل و سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای برخوردار است.

وی افزود: در این راستا مقرر شد به منظور تکریم و حفظ جایگاه اجتماعی، ساماندهی و پیگیری مطالبات همکاران در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، روزهای دوشنبه از ساعت ۹ الی ۱۱ میزبان همکاران شاغل در ستاد و شهرستان ها در سالن جلسات اداره کل باشیم تا با بررسی مسائل و مشکلات مطرح شده بتوانیم در راستای  ارتقا کیفیت خدمات و افزایش رضایت کارکنان گام برداریم.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: در دیدارهای هفتگی با همکاران، مسائل و مشکلات مربوط به بخش های اداری، رفاه، آموزش و کارگزینی مورد بررسی قرار می گیرد.

اورکی ادامه داد: در همین راستا امروز با حضور مسئولان این بخش ها مشکلات همکارانی که مراجعه کردند، بررسی شد.

وی تاکید کرد: توجه به نیروی های انسانی شاغل در اداره کل راهداری و حمل  و نقل جاده ای خوزستان به عنوان سرمایه اصلی سازمان، از برنامه‌های جدی و اولویت‌دار ما است.