شناسهٔ خبر: 148892 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

مدیر عامل شرکت راه آهن اعلام کرد؛

نواقص ایستگاه راه‌آهن همدان برطرف شد

میعاد صالحی پروژه راه‌آهن همدان-سنندج با بهره‌گیری از توان و تخصص مهندسان داخلی و تجهیزات داخلی منطبق بر استانداردهای بین‌المللی به عنوان جلوه‌ای از دانش مهندسان کشور در صنعت ریلی مراکز استان‌های کردستان و همدان را به هم مرتبط می‌سازد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید میعاد صالحی مدیرعامل راه‌آهن گفت: ایستگاه راه آهن همدان که در چند سال گذشته نیمه کاره مانده بود به زودی تکمیل می‌شود و در حال حاضر بخش عمده‌ای از راه آهن  همدان‌ _ سنندج در دولت سیزدهم تکمیل شده است.

به گفته مدیرعامل شرکت راه آهن، باید هرچه سریع‌تر نواقص ایستگاه همدان برطرف شود و باید با استفاده از ظرفیت اعتبارات استانی و ملی هرچه سریع‌تر ساختمان ایستگاه همدان تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

صالحی گفت: امیدواریم با افتتاح  راه آهن همدان  سنندج با حضور رئیس جمهور این ایستگاه که محل تردد بسیاری از مسافران است به بهره برداری برسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: ایستگاه همدان به عنوان گذرگاه مهم در کریدور شرقی_ غربی کشور است و در حوزه باری و مسافری نقش بسیار مهمی در بخش بین المللی دارد بنابراین تکمیل و به روز رسانی این راه آهن در اولویت برنامه های ما است.

وی افزود: خط جدید راه‌آهن همدان - سنندج تا پایان هفته با حضور رئیس‌جمهور افتتاح شود.