شناسهٔ خبر: 148968 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره هماهنگی پرواز فرودگاه بین‌المللی مهرآباد خبر داد؛

پایان فرآیند دریافت و تنظیم برنامه‌پروازی زمستانی فرودگاه مهرآباد

سیاه چشم رئیس اداره هماهنگی پرواز فرودگاه بین المللی مهرآباد از پایان فرآیند دریافت و تنظیم برنامه‌ پروازی زمستانی فرودگاه مهرآباد خبر داد و گفت: این برنامه پنج ماه اعتبار دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاه بین المللی مهرآباد، وحید سیاه چشم رئیس اداره هماهنگی پرواز فرودگاه بین المللی مهرآباد، پایان فرآیند دریافت و تنظیم برنامه پروازی فصل زمستان ۱۴۰۲ این فرودگاه را اعلام کرد.

وی گفت: از مورخ ۱۴۰۲/۶/۷ لغایت ۱۴۰۲/۸/۶ صدور نامه درخواست ارسال برنامه برای ۱۹  شرکت هواپیمایی آغاز شد و پس از دریافت مجوزهای لازم از سازمان هواپیمایی کشوری، بررسی، پالایش و صحت سنجی درخواست‌ها بر اساس معیارهایی نظیر ظرفیت پذیرش فرودگاه، ناوگان شرکت‌های هواپیمایی و سهمیه شب خواب برنامه های تأیید شده به مبادی ذیربط ارسال شد.

سیاه چشم افزود: بیشترین سهم از تعداد پروازهای برنامه‌ریزی شده به ترتیب مربوط به شرکت‌های ماهان، آتا، ایران ایر، آسمان و کاسپین بوده و کمترین سهم، به ترتیب مربوط به شرکت‌های چابهار، یزد ایر و آسا جت است.

شایان ذکر است برنامه پروازی فصل زمستان مهرآباد و تمام شرکت‌های هواپیمایی پنج ماه اعتبار داشته و از مورخ ۱۴۰۲/۸/۶ این برنامه اجرایی شده است.